هافبک ملوان در ایفمارک در مورد انتقال رامین رضاییان به استقلال گفت که او بهترین عملکردش را در استقلال خواهد داشت.

نورافکن

به گزارش همشهری آنلاین امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال ملوان در خصوص شرایط خود و تیم ملوان اظهار کرد: تمرینات را آغاز کردیم تا بتوانیم در ۵ هفته اول استارت خوبی در لیگ بزنیم و امیدوارم نتیجه خوبی نسبت به سال گذشته کسب کنیم.

هافبک تیم ملوان در مورد حضور اجباری خود در این تیم گفت: دوران خدمت بدترین دوران برای فوتبال یک بازیکن است. یک بازیکن ۱۵ سال تلاش می‌کند تا به اوج برسد اما در این سن مجبور می شود یک یا دو سال دوران حرفه ای خود را برای خدمت سربازی بگذارند. فکر می‌کنم در سال‌های دیگر قانونی باید باشد که بازیکنان تیم ملی و لیگ برتری بتوانند از آن استفاده کنند. ما در این تیم سعی می کنیم شرایط خود را حفظ کنیم و از آن لذت ببریم.

نورافکن در خصوص افت کردن بازیکنان در تیم‌های نظامی عنوان کرد: فکر نمی‌کنم این موضوع برای بازیکنان ملوان باشد. من تمرکزم را می گذارم که عملکرد خوبی داشته باشم. ملوان در گیلان پر طرفدار است و امیدوارم بتوانم خیلی خوب این دوران را بگذرانم.

وی در مورد دیدار تیم ملی با قرقیزستان در اصفهان گفت: به نظرم در حال حاضر نقش جهان بهتر از تهران است و مطمئن هستم که این بازی در اصفهان پر هوادار خاهد بود.

در مورد تصمیم رامین رضاییان که به استقلال رفت گفت: او بازیکن برزرگی است و باید یاد بگیریم به تصمیم هر بازیکنی احترام بگذاریم. من اعتقاد دارم او بهترین عملکردش را امسال در استقلال خواهد داشت.

کد خبر 870116

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    1 2
    رضائیان تلخترین دوران بازی خودشو درلیگ 24تجربه خواهد کرد یا مصدومیت یاخداحافظی ازفوتبال برای همیشه